Ultimate Guide to Generic versus Brand-Name Drugs: jaký je rozdíl?
Ultimate Guide to Generic versus Brand-Name Drugs: jaký je rozdíl?
ObsahNení známa fakta o tom, jaký je rozdíl mezi značkovým drogou a …Základní principy výhod generických léků, které musíte vědět – Pharmpeasy
Společným lékem je lék, který má přesně stejnou aktivní složku jako značkový lék a také generuje stejný terapeutický dopad. Je to stejné v aplikaci, bezpečnosti, síle, vysoké kvalitě, prostředcích, které funguje, metoda, kterou je přijímána, a také prostředky, které by mělo být použity.
Společné léky však lze prodat pouze poté, co se patent na název ochranné známky skutečně vyprší, což by mohlo trvat až dvacet let poté, co je lék majitele licence počáteční předložen u United State Food and Medicine Administration (FDA). Běžné léky jsou obecně mnohem ekonomičtější než léky na značku, jakmile se dostanou na trh.
To chrání jejich investice do výzkumu medikací tím, že nabízí drogové podnikání jediné právo na výrobu, a také prodává medicínu značky, zatímco patent je ve skutečnosti. Když dojdou licence nebo různé jiné trvání exkluzivity, mohou jiní výrobci poslat FDA zkrácenou aplikaci nové medicíny (ANDA) k oprávnění stromectol prodej k uvedení společné variace názvu ochranné známky drogy.
FDA musí nejprve povolit všechny běžné léky dříve. FDA vyžaduje, aby tato generická léčiva musí mít stejně vysokou kvalitu a jako pevné, čisté a také bezpečné jako léky značky. Obecné zneužívání návykových látek stejné aktivní složky jako název ochranné známky a také fungují přesně to samé.
Za určitých okolností mohou s výrobou stále problémy s výrobou. Naposledy se naposledy detekce proveditelného zástupce způsobujícího rakovinu označovala jako NDMA (N-nitrosodimethylamin) ve skutečnosti se objevuje v mnoha položkách, a to také značkou, tak i generickým, a také přinesla různé stažení, a také přinesla různé stažení, a také přinesla různé stažení. Problémy s sterilitou v závodě, nesprávné označení a také ztráta síly mohou být problémy s výrobou, ale všechny drogy procházejí těmito obtížemi.
Ačkoli aktivní komponenty generické medicíny jsou chemicky podobné jejich značkovým ekvivalentem, jsou obvykle nabízeny levnějším tempem než značkové léky. Generici jsou ekonomičtější, protože producent medicíny nemusí duplikovat počáteční klinické testy na účinnost i bezpečnost, což snižuje náklady na uvedení léku na trh.
Jediná strategie použití pro značkové léky na předpis, generiky a biologicky podobné
Normálně. Když je obecný lék poprvé přijat a také na trh, náklady mohou zůstat vysoké (i když mnohem méně než značkové léky) po dobu 6 měsíců, protože FDA určitě dá počátečnímu generickému dodavateli „180denní období exkluzivity“. „180denní exkluzivita“ je přiřazena generickému producentovi, který je první, kdo předložil ANDA, a udělal další práci, aby získal běžný lék na trh.
Během této doby mohou běžní dodavatelé účtovat větší ceny, protože není jen žádná jiná generická konkurence. Obyčejná podnikání zmíní, že exkluzivita jim umožňuje uplatnit výdaje spojené s tím, že jsou první, aby na trhu přinesli společné společné trh. Pravidelně se jedná o nevýhodu pro spotřebitele, která získává přilepené k větší ceně na 6 měsíců.
V USA zákony Hallmark nedovolují generickým lékům vypadat přesně jako značka medicína. Společný lék však musí mít přesně stejné energetické složky. Odstíny, chutě a také některé různé jiné neaktivní složky se mohou lišit, ale výkon léku zůstává stejný.: Požadováno k určení tabletu podle jeho označení, formy nebo barvy? Využijte identifikátor pilulky ne na začátku.